Volley γυναικών: Με Ηρακλή ο ΟΠΕΡ στο κύπελλο

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η κλήρωση της 1ης αγωνιστικής της Γ' φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας Γυναικών, στην οποία μετείχαν και οι ομάδες της Α1.

Από τα ζευγάρια που προέκυψαν ξεχωρίζει το μεγάλο ντέρμπι Παναθηναϊκός - Α.Ε.Κ., ενώ στην άλλη αναμέτρηση που θα συγκρουστούν ομάδες της Α1 ο Α.Ο. Θήρας θα υποδεχθεί το Ανατόλια.

Αναλυτικά τα ζευγάρια που προέκυψαν είναι τα εξής:

Νικητής (ΑΟΝ Αργυρούπολης / ΓΑΣ Μεσσαράς) - Ολυμπιακός
ΕΟ Σταυρούπολης - ΓΣ Ηρακλής
ΓΣ Πετρούπολης - ΑΟ Μαρκοπούλου
ΓΣΚ Ηρακλής - ΟΠΕ Ρεθύμνου
Νικητής (ΑΕ Γιάννενα / ΑΣΚ Λαγκαδά) - Πανναξιακός
ΑΟ Θήρας - ΣΑΑΚ Ανατόλια
Παναθηναϊκός - ΑΕΚ
Νικητής (ΑΕ Αμπελοκήπων / Φιλαθλητικός Λαρισαϊκός) - ΑΣ Άρης

Οι αγώνες είναι νοκ άουτ και θα διεξαχθούν την Τετάρτη 11/02 ή την Τετάρτη 18/02. Το πλήρες πρόγραμμα θα ανακοινωθεί εντός των επόμενων ημερών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου