Γυναίκες ΑΟΧ: Προπόνηση Τετάρτης

Συνεχίζεται η προετοιμασία της γυναικείας του ΟΑ Χανιά ενόψει του αγώνα με τον Άρη το Σάββατο στις Μουρνιές.

Τα κορίτσια του Μανώλη Βεργανελάκη ακολούθησαν την Τετάρτη πρόγραμμα με ταχύτητες και ταχυδύναμη όπως επίσης και τακτική.

Από την προπόνηση απουσίασαν η Σαρρή και η Πισσαδάκη. Επόμενη προγραμματισμένη προπόνηση σήμερα το βράδυ (20:30) στην Μοναχή Ελιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου