ΑΟ Χανιά: "Συγχαρητήρια για την πρόκριση"

Συγχαρητήρια ανακοίνωση: «Ο πρόεδρος και το ΔΣ της ομάδος του Αθλητικού Ομίλου Χανιά, συγχαίρει τον Σούλη Παπαδόπουλο,το προπονητικό επιτελείο και τους ποδοσφαιριστές για την επική πρόκριση τους στα προημιτελικά του κυπέλλου Ελλάδος για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου