Ο 21χρονος νεοαποκτηθείς ποδοσφαιριστής της Επισκοπής, Δημήτρης Βούλγαρης, που βρίσκεται ήδη εδώ και δύο μέρες στην Κρήτη, είχε την ευκαιρία να τα πει σήμερα με τον πρόεδρο της Ρεθυμνιώτικης ΠΑΕ, Νικολιδάκη και να υπογράψει το συμβόλαιό του κάνοντας παράλληλα τις πρώτες του δηλώσεις, επίσημα πλέον, ως ποδοσφαιριστής της Επισκοπής:
«Είμαι ευχαριστημένος από την όλη εξέλιξη της μεταγραφής. Βρήκα στην ομάδα πολύ καλό κλίμα κι ελπίζω να φανώ αντάξιος των προσδοκιών της ομάδας αλλά και των δικών μου πεποιθήσεων. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της και φυσικά να μπορέσω να βοηθηθώ κι εγώ.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου