"Ξέσπασε" ο Α.Ο. Κεραμειά στον Αστέρα Μανολιόπουλου. Σε φιλικό που έδωσαν οι δύο ομάδες -εκμεταλλευόμενες την διακοπή του πρωταθλήματος ελέω εκλογών- τα Κεραμειά επικράτησαν με το εντυπωσιακό 2-8 του Αστέρα, στο γήπεδο του Αλικιανού. Τα γκολ για την ομάδα των Κεραμειών πέτυχαν οι: Γκιούλας (3), Μπένος (3), Μποντουρί (1) και Μπουρμπάκης Χρήστος (1).




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου