Ανακοίνωση: «Ο Π.Γ.Σ. Κισσαμικός ευχαριστεί θερμά τον ποδοσφαιριστή Δημήτρη Σπαθάρα, για την προσφορά του στην ομάδα και του εύχεται ότι καλύτερο στη ζωή του. Ο Δημήτρης, ένα παίκτης με ήθος, λίγες μέρες πριν το παιχνίδι με τον Ατρόμητο Πειραιά γνωστοποίησε την απόφασή του να σταματήσει το ποδόσφαιρο.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου