Ταξιδεύει αύριο Τρίτη (13/08) το πρωί για το Βελιγράδι η Εθνική μας ομάδα υδατοσφαίρισης των Παίδων προκειμένου να μετάσχει στο καθιερωμένο τουρνουά που διεξάγεται στην πρωτεύουσα της Σερβίας από την Τετάρτη 14/08 έως την Κυριακή 18/08.
Στο τουρνουά μετέχουν δέκα ομάδες χωρισμένες σε δύο ομίλους. Η Εθνική μας είναι στον Α' Όμιλο με αντιπάλους την Σερβία 1, την Κροατία, την Ουγγαρία και τη Γερμανία. Στον Β' Όμιλο μετέχουν οι Μαυροβούνιο, Ιταλία, Καναδάς, Σλοβακία, Σερβία 2.
Στην αποστολή του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος και ο Δημήτρης Σκουμπάκης του Ν.Ο. Χανίων. Υπενθυμίζουμε πως οι Δημήτρης Σκουμπάκης - Νίκος Παπασηφάκης του ΝΟΧ είχαν κληθεί κι έλαβαν μέρος στην προετοιμασία της προεθνικής με τον πρώτο να κερδίζει τελικά θέση στην αποστολή.
Αναλυτικότερα, από τον ομοσπονδιακό τεχνικό Νίκο Βενετόπουλο έχουν επιλεγεί για τη συγκεκριμένη αποστολή οι εξής νεαροί διεθνείς πολίστες: Μάντης, Κουρουβάνης, Αλεξίου, Αλάτσης, Καλαργυρός, Γαρδίκας, Σκουμπάκης, Γιαννόπουλος, Μπερτόλης, Παπαναστα- σίου, Καλής, Μπουγιούρης, Φραγκάκης, Νικολαΐδης, Μολοχάδης.
Την ομάδα θα συνοδεύουν, εκτός από τον Νίκο Βενετόπουλο, ο συνεργάτης του Γιάννης Φράγκος και ο Λάζαρος Αντωνιάδης ως αρχηγός αποστολής. Οι αγώνες της εθνικής ομάδας στον Α' όμιλο έχουν προγραμματιστεί ως εξής (ώρες Ελλάδας). Στις 14/08 Ρεπό.
Στις 15/08 στις 13:30 με Σερβία 1 και στις 19:30 με Ουγγαρία. Στις 16/08 στις 12:10 με Κροατία και στις 16:50 με Γερμανία. Το Σάββατο 17/08 θα γίνουν οι ημιτελικοί και την Κυριακή 18/08 οι αγώνες κατάταξης και ο μεγάλος τελικός.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου