Στην 5η εβδομάδα προετοιμασίας μπήκε η Επισκοπή, με τους ποδοσφαιριστές να επιστρέφουν από σήμερα στις καθημερινές προπονήσεις.
Το απόγευμα, στις εγκαταστάσεις του Δ.Α.Κ. Γάλλου «Π.Ι. Βαρδινογιάννης», οι παίκτες που αγωνίστηκαν στο Κυριακάτικο φιλικό με τον ΟΦΗ έκαναν χαλάρωμα, ενώ οι υπόλοιποι ακολούθησαν προπονητικό πρόγραμμα.
Το απόγευμα, στις εγκαταστάσεις του Δ.Α.Κ. Γάλλου «Π.Ι. Βαρδινογιάννης», οι παίκτες που αγωνίστηκαν στο Κυριακάτικο φιλικό με τον ΟΦΗ έκαναν χαλάρωμα, ενώ οι υπόλοιποι ακολούθησαν προπονητικό πρόγραμμα.
Ο τραυματίας (ελαφρύ διάστρεμμα) Ντακούντο, εξετάσθηκε από τον γιατρό της Ρεθυμνιώτικης ομάδας κ. Γαϊτάνη, ο οποίος του συνέστησε σήμερα να ξεκουραστεί και από αύριο να επιστρέψει στις προπονήσεις ακολουθώντας ατομικό πρόγραμμα.
Την Τρίτη και την Τετάρτη το τεχνικό επιτελείο έχει προγραμματίσει διπλές προπονήσεις, το πρωί στις 8:00 και το απόγευμα στις 18:00. Την Πέμπτη 15 Αυγούστου θα δοθεί ρεπό σε όλους, ενώ την Παρασκευή και το Σάββατο οι προπονήσεις θα γίνουν στις 18:00 το απόγευμα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου