Ζιούλης: "Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον Κισσαμικό"

Ζιούλης: "Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον Κισσαμικό"
Ένα ακόμη από τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα του Κισσαμικού, ο Άγγελος Ζιούλης, παρουσιάζεται στους φιλάθλους από το Καρπενήσι όπου προετοιμάζεται η Χανιώτικη ομάδα. Διαβάστε την συνέντευξή του κι όσα θέλετε να γνωρίζετε για τον νεαρό ποδοσφαιριστή μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Χανιώτικης ΠΑΕ...

Ένα σχόλιο για τη μεταγραφή σου στον Κισσαμικό: «Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον Κισσαμικό και τα Χανιά. Βάζοντας κάτω τις προτάσεις που είχα κατάλαβα ότι ο Κισσαμικός ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα και ελπίζω να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της.»

Οι πρώτες σου εντυπώσεις από την ομάδα και τα Χανιά; «Οι πρώτες εντυπώσεις στην ομάδα είναι πολύ θετικές. Το κλίμα που συναντήσαμε ήταν πολύ φιλικό και οικογενειακό. Υπάρχουν πολλοί νεαροί παίκτες που υπήρξαν συμπαίκτες στο παρελθόν όπως κι εγώ με μερικούς και αυτό βοηθάει στο να δέσει η ομάδα πιο γρήγορα. Όσον αφορά την πόλη των Χανίων είναι μία πόλη η οποία έχω επισκεφτεί ξανά και μου αρέσει πολύ και πιστεύω είναι κατάλληλος προορισμός για έναν ποδοσφαιριστή.»

Τι δυνατότητες πιστεύεις ότι έχει η ομάδα και πώς περιμένεις να είναι το πρωτάθλημα; «Πιστεύω φέτος η ομάδα δεν έχει κάποιο ταβάνι λόγω του νεαρού της ηλικίας των παικτών και της ποιότητας που διακρίνω και με σκληρή δουλειά μπορούμε να φτάσουμε πολύ ψηλά. Περιμένω ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Συμμετέχουν αρκετές ιστορικές ομάδες σε αυτό και αν εξαιρέσω κατά την προσωπική μου άποψη 3-4 ομάδες δεν διακρίνω μεγάλες διαφορές στις υπόλοιπες.»

Οι προσωπικοί σου στόχοι; «Προσωπικός μου στόχος είναι να βελτιώνομαι και να γίνομαι καλύτερος μέρα με τη μέρα, μέσω της ομάδας να πετύχω τους στόχους μου και ταυτόχρονα να πάω όσο πιο ψηλά γίνεται.»

Γνωρίστε τον καλύτερα

Ονοματεπώνυμο: Άγγελος Ζιούλης
Ημερομηνία γέννησης: 1 Φεβρουαρίου 1995
Τόπος γέννησης: Αθήνα
Ύψος: 1,86
Βάρος: 81
Πόδι: Δεξί
Αγαπημένο νούμερο: 5
Ο ποδοσφαιριστής που θαυμάζει: Σέρχιο Ράμος
Αγαπημένο άθλημα εκτός από ποδόσφαιρο: Μπάσκετ
Αγαπημένος προορισμός: Λεμεσός
Το χόμπι του: Πινγκ Πονγκ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου