Τέλος η Μανωλιουδάκη από την Εθνική

Τέλος η Μανωλιουδάκη από την Εθνική
Η αναμέτρηση της Εθνικής μας κόντρα στην Αυστραλία, στην οποία η Ελληνική ομάδα νίκησε και κατέκτησε την 7η θέαση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα υγρού στίβου της Βουδαπέστης ήταν η τελευταία εμφάνιση της Μανωλιουδάκη με το σκουφάκι του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος. Η Χανιώτισσα πολίστρια αποφάσισε ο κύκλος της στην Εθνική ομάδα ολοκληρώθηκε. Η ανακοίνωση της διεθνούς Χανιώτισσας παίκτριας:

«Ένα μεγάλο ταξίδι γεμάτο έντονες στιγμές φτάνει στο τέλος του και μαζί του ολοκληρώνεται κ το δικό μου όμορφο ταξίδι με την Εθνική Ομάδα! Έφτασε η στιγμή που δεν θα ξαναφορέσω το αγαπημένο μου γαλανόλευκο σκουφάκι! Είμαι παρά πολύ περήφανη που υπήρξα μέλος αυτής της ομάδας! Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί θα έχω να θυμάμαι παρά πολλά!

Όμορφες και άσχημες στιγμές αλλά και αναμνήσεις που θα μου μείνουν για πάντα στο μυαλό και στην καρδιά μου! Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις συμπαίκτριες μου που είχα όλα αυτά τα χρόνια! Τους προπονητές μου και ειδικά το Γιώργο Μορφέση που συνεργαστήκαμε τα περισσότερα χρόνια αλλά και ζήσαμε τις μεγαλύτερες επιτυχίες αυτής της ομάδας! Θα είμαι πάντα κοντά στο άθλημα που μου πρόσφερε τόσα πολλά!

Με σεβασμό κ εκτίμηση,
Φιλιώ Μανωλιουδάκη»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου