Ο Γιακουμάκης συγκρίνει Πλατανιά με ΑΕΚ

Ο Γιακουμάκης συγκρίνει Πλατανιά με ΑΕΚ
Στην Πολωνία μαζί με τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ βρίσκεται ο Γιώργος Γιακουμάκης ακολουθώντας το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του "δικεφάλου". Ο μέχρι πρότινος ποδοσφαιριστής του Πλατανιά παραχώρησε συνέντευξη σήμερα στους απεσταλμένους του Ελληνικού Τύπου, οι οποίοι του ζήτησαν να συγκρίνει την πρώην με την νυν ομάδα του και αντιστοίχως τον πρώην (Παράσχος) με τον νυν προπονητή του (Χιμένεθ). Ιδού τι αποκρίθηκε ο Κρητικός επιθετικός...

Στην ΑΕΚ από τον Πλατανιά. Μπορείς να μας πεις τις διαφορές μεταξύ των δύο; «Σίγουρα η ποιότητα είναι αρκετά μεγαλύτερη των παικτών, σίγουρα θα είναι και οι απαιτήσεις είμαι προετοιμασμένος γι’ αυτό. Μου αρέσει να υπάρχει δυνατοί στόχοι και όχι απλά η παραμονή όπως υπήρχε για παράδειγμα με τον Πλατανιά. Όταν υπάρχουν στόχοι πρωταθλητισμού σε βοηθάει να βελτιωθείς και νομίζω ότι μου αρέσει περισσότερο να πρωταγωνιστώ παρά να προσπαθώ για την σωτηρία.»

Πως είναι να δουλεύει ένα νεαρό παιδί με τον Μανόλο Χιμένεθ; «Νιώθω ευλογημένος και στην προηγούμενη σεζόν με τον κ. Παράσχο αλλά και τώρα με τον κ. Χιμένεθ. Μας δίνει πάρα πολύ καλή ψυχολογία και κίνητρο καθημερινά για να δουλεύουμε. Παίρνουμε αρκετά πράγματα καθημερινά απ’ αυτόν.»

Ήσουν ο πρώτος Έλληνας σκόρερ του πρωταθλήματος με ένδεκα τέρματα. Σαν στόχο γι’ αυτή την χρονιά έχεις κάποιον συγκεκριμένο στόχο να τα ξεπεράσεις; Έχεις κάποιον αριθμό στο μυαλό σου; «Δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο αριθμό στο μυαλό μου, μπορεί να πω ότι θα είναι δεκαπέντε γκολ αλλά να μην είναι τόσο σπουδαία. Προτιμώ να βάλω λιγότερα γκολ, για παράδειγμα δέκα, αλλά να είναι όλα σπουδαία και να βοηθήσουν την ομάδα μου. Προτιμώ οπότε τα γκολ που θα σκοράρω να βοηθήσουν να κάνουμε μια πολύ καλή πορεία στην Ευρώπη είτε να πάρουμε το πρωτάθλημα ή το κύπελλο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου