Βέλιτς: "Δείχνουμε ταυτότητα κυριαρχίας"

Στην συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα με την Λαμία, ο προπονητής του Εργοτέλη, Γιάσμινκο Βέλιτς, δήλωσε:

«Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω τον Γιώργο Βαζάκα για τα καλά του λόγια προς εμένα προσωπικά, αλλά και προς την ομάδα μας. Ανταποδίδω κι εγώ τις ευχές, γιατί του έχω μεγάλη εκτίμηση και οι ομάδες του πάντα είναι ανταγωνιστικές. 

Αντιμετωπίσαμε σήμερα μία ανταγωνιστική και δύσκολη ομάδα, που ήρθε εδώ με στόχο να "κλέψει" το παιχνίδι, όπως είπε κι ο συνάδελφος. Αυτό συμβαίνει σε όλα τα παιχνίδια που έχουμε παίξει μέχρι τώρα. 

Νομίζω ότι δείχνουμε ταυτότητα κυριαρχίας στο παιχνίδι, εναντίον όλων των αντιπάλων που έχουμε αντιμετωπίσει μέχρι τώρα, αλλά είμαστε άτυχοι στα τρία πρώτα ματς και βρισκόμαστε πίσω στο σκορ, κόντρα στη ροή του αγώνα. 

Έτσι και σήμερα, η Λαμία εκμεταλλεύτηκε και τον αέρα στο πρώτο ημίχρονο και πέτυχε αυτό το γκολ, στο οποίο δεν έχω άποψη. Η φάση του γκολ της Λαμίας δημιούργησε εκνευρισμό στους ποδοσφαιριστές μου, ενώ είχαν ξεκινήσει δυνατά και με μεγάλη διάθεση στο παιχνίδι με την πρόθεση να πιέζουμε "ψηλά" και να κυκλοφορούμε τη μπάλα στο μισό γήπεδο του αντιπάλου. 

Αυτό το γκολ μας αποσυντόνισε αρκετά, κυρίως λόγω του εκνευρισμού που μας δημιούργησε.Στο δεύτερο ημίχρονο, παρότι ο αντίπαλος έπαιζε με δέκα παίκτες, είχαμε την ατυχία να σταματήσει ο αέρας και να μην τον έχουμε υπέρ μας, αλλά αυτά συμβαίνουν. 

Νομίζω ότι οι συχνές διακοπές, τα "πεσίματα", η έλλειψη ίσως ικανότητας από την πλευρά του διαιτητή να διευθύνει το παιχνίδι, ώστε αυτό να έχει καλύτερη και μεγαλύτερη ροή, αφαίρεσε το ρυθμό που αναζητούσαμε. 

Δεν κυκλοφορούσαμε πολύ καλά την μπάλα, ήμασταν βιαστικοί σε κάποιες αποφάσεις μας στο τελευταίο 1/3, ήμασταν αργοί στις μεταβιβάσεις μας με το παιχνίδι να μην έχει τη ροή που θέλαμε και νομίζω ότι δεν εκμεταλλευτήκαμε με τον καλύτερο τρόπο το αριθμητικό πλεονέκτημα που είχαμε. 

"Ξυπνήσαμε" όμως και βρήκαμε το ρυθμό μας και περισσότερο χώρο από το σημείο που ο αντίπαλος έμεινε με δέκα και καταφέραμε να ισοφαρίσουμε. Στην συνέχεια είχαμε κι άλλες περιπτώσεις που θα μπορούσαμε ακόμη και μέσα από αυτό το σκηνικό σε ένα δύσκολο παιχνίδι με τον αντίπαλο να παίζει πολύ "κλειστά", θα μπορούσαμε στο τέλος να πάρουμε τη νίκη. 

Πρέπει να αποδεχτούμε το αποτέλεσμα, που ίσως να είναι και δίκαιο. Θέλω να πω ότι δεν έχω παράπονο από την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών μου, οι οποίοι προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο δυνατό σε κάθε παιχνίδι. 

Θέλω να επισημάνω, κάτι που είναι φανερό, ότι κάποιοι από τους παίκτες μου δεν είναι ακόμη στο βαθμό ετοιμότητας που χρειάζεται ένα τέτοιο ανταγωνιστικό επίπεδο. Αν κάνεις προπόνηση ένα ή ενάμιση μήνα με την ομάδα δεν σημαίνει ότι θα είσαι στον απαραίτητο ανταγωνιστικό ρυθμό, όταν έχεις πέντε, έξι ή εννιά μήνες απουσίας από επίσημους αγώνες και αγωνιστικό ρυθμό. 

Πρέπει να διαχειριστούμε με τον καλύτερο τρόπο αυτό το πρόβλημα. Η προσπάθειά μας είναι η καλύτερη δυνατή διαχείριση τέτοιων προβλημάτων. Όπως είπα, δεν έχω κάποιο παράπονο από την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών μου και ελπίζω να έχουμε καλύτερη συνέχεια.»

Ο Γιώργος Παμλίδης, ο οποίος πέτυχε σήμερα το πρώτο του επίσημο γκολ με την φανέλα του Εργοτέλη, τόνισε: 

«Θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους τους συμπαίκτες μου, γιατί παρότι βρεθήκαμε πίσω στο σκορ, καταφέραμε και δείξαμε χαρακτήρα στο δεύτερο ημίχρονο. Εκτός του ότι μας αποσυντόνισε το γκολ που δεχθήκαμε, κάτι που φάνηκε και στη φάση του πέναλτι, μπήκαμε στην επανάληψη πιο δυνατοί. 

Αντιμετωπίσαμε μία ομάδα, που ήταν πάρα πολύ καλά στημένη τακτικά, απέναντί μας. Παρόλα αυτά καταφέραμε να βάλουμε το γκολ της ισοφάρισης προς το τέλος του παιχνιδιού. Εγώ δεν θα σταθώ στην διαιτησία, αλλά το μόνο που έχω να πω είναι να υπάρχει περισσότερος σεβασμός προς την ομάδα, γιατί πιστεύω το αξίζει. Την προηγούμενη χρονιά ήμασταν στην Super League, φέτος είμαστε στην Football League και νομίζω ότι χρειάζεται περισσότερος σεβασμός στον Εργοτέλη.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου