Ο επιθετικός της Ξάνθης Soltani Karim συμπλήρωσε πετά κίτρινες κάρτες και θα απουσιάσει από δύο παιχνίδια.
Η διοίκηση της ακριτικής ΠΑΕ αποφάσισε (και δήλωσε) το ένα να είναι απέναντι στον Πλατανιά. Αναλυτικότερα...
Ομάδα: Ξάνθη
Κάρτες: 7 (κίτρινες)
Εκτίει: 24η αγωνιστική → Ξάνθη - Πλατανιάς
Εκτίει: 25η αγωνιστική → Νίκη Βόλου - Ξάνθη 0-3 α.α.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου