Με απουσίες (εκτός οι τραυματίες Μπανανά, Νέπλιακ, Τζίλβαν) και ουσιαστικά με μία, μόλις, προπόνηση (σήμερα το πρωί στο Δημοτικό Στάδιο Αγίου Δημητρίου, στην Αθήνα) η ομάδα του Πλατανιά βρίσκεται ήδη, από νωρίς το απόγευμα, στην Τρίπολη, όπου αύριο (17:15) θα αντιμετωπίσει τον Αστέρα, στο πλαίσιο της 22ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Super League.
Στην αποστολή συμμετέχουν οι: Αγκιλέρα, Αποστολόπουλος, Γιακουμάκης, Γουνδουλάκης, Δημήτρης, Ζαραδούκας, Ιτούα, Κάσιο, Κοκκαλάς, Κουλιμπαλί, Μαχαμάτ, Μαχλελής, Μενδρινός, Μιλούνοβιτς, Ολιμπά, Τέτε, Τόρες, Τσουράκης, Φιγκέιρα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου