Μπαξεβάνος: "Είναι ένα Κρητικό ντέρμπι"

Η τοποθέτηση του προπονητή του Κισσαμικού, Σπύρου Μπαξεβάνου, στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας του Καστελίου (kissamikos.gr) για το εκτός έδρας παιχνίδι της Κυριακής (08/02, 15:00) με τον Γιούχτα:

«Πάντα αυτά τα παιχνίδια έχουν ιδιαιτερότητες, γιατί παίζουμε με μία Κρητική ομάδα. Είναι ένα Κρητικό ντέρμπι, όπου κάθε ομάδα θέλει τη νίκη για τους δικούς της λόγους. Εμείς από την πλευρά μας, όπως σε κάθε παιχνίδι, πάμε με στόχο να πάρουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου