Με την πρωινή προπόνηση σε χαλαρούς ρυθμούς, στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Κισσαμικού για το εκτός έδρας παιχνίδι με τον Γιούχτα.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο τεχνικός της Χανιώτικης ομάδας, Σπύρος Μπαξεβάνος, γνωστοποίησε την αποστολή, στην οποία συμμετέχουν 18 ποδοσφαιριστές:
Λαζαρίδης, Κοντοπίδης, Τσερκέζος, Βιδάλης, Κώτσιας, Τζανής, Ντεντάκης, Σμίλτος, Σελινιωτάκης, Φραγκουλάκης, Κιπτίου, Μποτωνάκης, Σουμπασάκης, Λώττας, Τσικουδάκης, Βλάχος, Μπερνιδάκης.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου