Ο προπονητής της Επισκοπής, Γιασμίνκο Βέλιτς, τόνισε στην συνέντευξη τύπου μετά το ματς με την Παναχαϊκή:
«Ήταν ένα παιχνίδι με δύο ομάδες που είχαν διαφορετικούς στόχους. Η Παναχαϊκή ήταν δεύτερη και εμείς παλεύαμε -και συνεχίζουμε να παλεύουμε- για την παραμονή.
«Ήταν ένα παιχνίδι με δύο ομάδες που είχαν διαφορετικούς στόχους. Η Παναχαϊκή ήταν δεύτερη και εμείς παλεύαμε -και συνεχίζουμε να παλεύουμε- για την παραμονή.
Παρ’ όλα αυτά, κάναμε κάποια πράγματα που είχαμε πει, όπως το να περιορίσουμε την αντίπαλη ομάδα και να ελέγξουμε το ματς. Δυστυχώς, ήρθε το γκολ και χάσαμε το ματς. Θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας. Θέλω να ευχηθώ καλή συνέχεια στην Παναχαϊκή.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου