Αγωνίζεται στην ΑΕΚ, αλλά έχει φορέσει και την φανέλα του ΑΟ Χανιά. Ο λόγος για τον Μιχάλη Μπακάκη, ο οποίος μίλησε στην κάμερα του OTE TV μετά το παιχνίδι των δύο ομάδων στο Ολυμπιακό στάδιο και την άνετη επικράτηση του "δικεφάλου" με 4-1:
«Είχαμε ανάγκη αυτήν τη νίκη, μετά το αποτέλεσμα με τον Απόλλων Σμύρνης. Τη θέλαμε και για τους τρεις βαθμούς, αλλά και για το γόητρο και για να πάρουμε ψυχολογικό αβαντάζ για τον αγώνα της Τετάρτης με τον Ολυμπιακό που είναι πάρα πολύ σημαντικός.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου