Υπό τις οδηγίες του Σούλη Παπαδόπουλου και των συνεργατών του πραγματοποιήθηκε η προπόνηση των ποδοσφαιριστών του ΑΟ Χανιά της Πέμπτης στο βοηθητικό γήπεδο της Μοναχής Ελιάς. Το πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις συντονισμού και ταχύτητας στο πρώτο μέρος, ενώ στο δεύτερο, τακτική και στημένες φάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου