Πρόγραμμα αποθεραπείας ακολούθησαν σήμερα το πρωί οι ποδοσφαιριστές του Πλατανιά που αγωνίστηκαν ως βασικοί στον χθεσινό αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης, ενώ οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά στο Μάλεμε, υπό τις οδηγίες του Γιάννη Χριστόπουλου και των συνεργατών του.
Θεραπεία ακολούθησαν οι Μαχλελής (στον χθεσινό αγώνα υπέστη κάκωση ποδοκνημικής με δύο βαθιά θλαστικά τραύματα έξω σφυρού - μεταταρσίων, τοποθετήθηκαν ράμματα και αναμένεται να μείνει εκτός δράσης για τουλάχιστον δύο εβδομάδες), Μπανανά, Νέπλιακ, ατομικό πρόγραμμα ο Τζίλβαν. Η αυριανή προπόνηση έχει προγραμματιστεί για τις 11 το πρωί, στο Μάλεμε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου