ΑΟ Χανιά: Προπόνηση Πέμπτης

Υπό τις οδηγίες του Μάρκου Στεφανίδη και του Γιάννη Μπακόπουλου πραγματοποιήθηκε η προπόνηση της Πέμπτης των ποδοσφαιριστών του Α.Ο. Χανιά στο βοηθητικό γήπεδο της Μοναχής Ελιάς. 

Όσοι ποδοσφαιριστές αγωνίστηκαν με τον ΠΑΣ Γιάννινα ακολούθησαν πρόγραμμα αποκατάστασης, ενώ οι υπόλοιποι γυμνάστηκαν κανονικά. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε -για μια ακόμα ημέρα- ο Αλέξανδρος Παπατζίκος, εκτός -με θλάση- παραμένει ο Τάσος Παγώνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου