Επισκοπή: Η αποστολή για Αχαρναϊκό

Κανονικά προπονήθηκε η Επισκοπή σ' όλη αυτή την εβδομάδα υπό τις οδηγίες του Τάκη Διακάκη. Η 18μελης αποστολή των ποδοσφαιριστών εν όψει του αγώνα με τον Αχαρναϊκό, βγήκε μετά την πρωινή προπόνηση της Πέμπτης (22/01) και ταξιδεύει με πλοίο της ΑΝΕΚ Lines, από το λιμάνι της Σούδας, με προορισμό αυτό του Πειραιά. 

Στους «18» εντάχθηκε ο Γιώργος Πιθαρούλης ο οποίος εξέτισε την ποινή τιμωρίας του. Το προγραμματισμένο ματς του Μενιδίου θα ξεκινήσει στις 15.00 αυτό το Σάββατο (16/1) και οι παίκτες που θα ακολουθήσουν την ομάδα στο άνοιγμα του β’ γύρου, είναι οι: 

Γουναρίδης, Κελαϊδής, Μανουσάκης, Τζανάκης, Λάμπρου, Λιονάκης, Βουρβαχάκης, Μποτωνάκης, Φοβάκης, Πετράκος, Πιθαρούλης, Δελήμπασης, Βιγιαφάνε, Βιτώρος, Δρακάκης, Νικόλτσης, Δουμάνης, Ράντοβιτς. 

Στο Ρέθυμνο παρέμειναν οι τραυματίες Παπαδήμας, Τριχάκης, ο Σπανουδάκης και ο τιμωρημένος Μαραθιανός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου