Υπό τις οδηγίες των Μάρκου Στεφανίδη και Γιάννη Μπακόπουλου πραγματοποιήθηκε η προπόνηση του Σαββάτου των ποδοσφαιριστών του Α.Ο. Χανιά στο βοηθητικό γήπεδο της Μοναχής Ελιάς. Πρόγραμμα αποκατάστασης ακολούθησαν όσοι αγωνίστηκαν με την Επισκοπή, ενώ κανονικά γυμνάστηκαν οι υπόλοιποι.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου