ΑΟ Χανιά και Επισκοπή αναμετρήθηκαν χθες σε επίπεδο ανδρών και θα τεθούν αντιμέτωποι και αύριο σε επίπεδο Νέων (Κ19). Η Χανιώτικη ομάδα θα υποδεχθεί την Ρεθυμνιώτικη, στην μία το μεσημέρι (13:00), στο γήπεδο των Αγίων Αποστόλων.
Επιστρέφει στο πρωτάθλημα Νέων η ομάδα μας στους Κ19 έπειτα από περίπου έναν μήνα. Η Επισκοπή θα έρθει στα Χανιά με προπονητικό δίδυμο τους Μανωλακάκη - Παπαδάκη και δίχως τους Κραβαρίτη, Νεμπιάι, Αντώνη Ν. Λαδιανό και Μπιθιμήτρη, οι οποίοι πήραν μεταγραφές σε ομάδες του τοπικού πρωταθλήματος Ρεθύμνου.
Ο Γιώργος Μανωλακάκης που γνωρίστηκε με τους νέους παίκτες στην αρχή αυτής της εβδομάδας, έκανε δηλώσεις τόσο για το δικό του ξεκίνημα όσο και για το ματς στα Χανιά:
«Πρώτα απ' όλα διαδέχομαι ένα πολύ καλό προπονητή κι έναν πολύ καλό φίλο, τον Ηλία Μπουλιό. Από τη στιγμή που αποχώρησε, με φώναξε ο πρόεδρος (σ.σ. Νικολιδάκης) κι αφού συζητήσαμε και ξεπεράστηκαν κάποιοι ενδοιασμοί σ' ότι έχει να κάνει με την ομάδα των Μικτών και με τη σύμφωνη γνώμη της Ένωσης, ανέλαβα μια ομάδα που είναι πολύ καλά δουλεμένη.
Έχω ενημερωθεί για το πρόγραμμα, την έχω δει, και θεωρώ ότι την ξέρω αρκετά καλά, αφού εκεί αγωνίζονται αρκετά παιδιά τα οποία τα δουλεύω και με την Μικτή. Σαν προπονητής θα βάλω και 'γω κάποια στοιχεία που θεωρώ ότι χρειάζονται.
Σ' ότι αφορά το ματς με τα Χανιά, πρέπει να πω ότι η χανιώτικη ομάδα διαθέτει κάποια στοιχεία, όπως είναι η δύναμη. Θα προσπαθήσουμε μέσα από το δικό μας παιγνίδι να αποδώσουμε καλό ποδόσφαιρο διεκδικώντας τη νίκη.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου