Πετράκης: "Πιο έτοιμος στα πέναλτι ο ΑΟ Χανιά"

Το "πικρό ποτήρι" του αποκλεισμού γεύτηκε ο πρώην προπονητής του ΑΟ Χανιά και νυν του ΠΑΣ Γιάννινα, Γιάννης Πετράκης από την πρώην ομάδα του. Μετά την "επική πρόκριση" της Χανιώτικης ομάδας δήλωσε: 

«Είμαστε πολύ στενοχωρημένοι, γιατί δεν καταφέραμε να περάσουμε στην επόμενη φάση του κυπέλλου. Είχαμε φτάσει σ' ένα καλό σημείο. Να δώσω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που υποστήριξαν την προσπάθεια και μας έφτασαν ως εδώ. 

Στηριχθήκαμε σε παιδιά χωρίς χρόνο συμμετοχής. Καταφέραμε και αφήσαμε στην προηγούμενη φάση έξω τον ΠΑΟΚ με τα ίδια παιδιά που είχαν λίγες συμμετοχές στην Super League. Οι ίδιοι δημιούργησαν τις προϋποθέσεις πρόκρισης. 

Ελέγχαμε το ματς, προηγηθήκαμε στο α' ημίχρονο. Για μένα σημαντικό ρόλο έπαιξε η αποβολή του Κρητικού. Δεν μας έκανε προϋποθέσεις για ευκαιρία ο αντίπαλος. Φάγαμε 2 γκολ από ένα δυνατό μας σημείο, που είναι τα στημένα. 

Αυτοί που είχαν τις καθαρές ευκαιρίες στο παιχνίδι ήμασταν εμείς. Στα πέναλτι είναι η στιγμή που ο αντίπαλος φάνηκε πιο έτοιμος και πήρε την πρόκριση. Η προσπάθεια ήταν πολύ μεγάλη, όχι μόνο γιατί μπορούσαμε να πάμε πιο κάτω στο θεσμό, αλλά δώσαμε χρόνο και σε παίκτες που δεν έπαιζαν πολύ.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου