Διαβάστε τις δηλώσεις του ποδοσφαιριστή του ΑΟ Χανιά, Γιάννη Γκούμα, μετά την χθεσινή επικράτηση της ομάδας του στο Ρέθυμνο επί της Επισκοπής:
«Σήμερα (σ.σ. χθες) καταφέραμε και πήραμε ένα τοπικό ντέρμπι. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου αλλά και στους αντιπάλους μας γιατί παρουσίασαν μία πολύ καλή ομάδα. Ήταν πολύ σημαντικό διπλό για μας, αυτό στο Ρέθυμνο.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου