Στεφανίδης: "Δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι"

Διαβάστε τις δηλώσεις του υπηρεσιακού προπονητή του ΑΟ Χανιά, Μάρκου Στεφανίδη για την νίκη της Χανιώτικης ομάδας στο Ρέθυμνο επί της Επισκοπής...

«Ήταν ένα δύσκολο παιγνίδι, συναρπαστικό πιστεύω που το ευχαριστήθηκαν οι φίλοι που βρέθηκαν στο γήπεδο. Το γνωρίζαμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα δύσκολο αντίπαλο. Πριν από το ματς. Δεν μεταφέραμε όμως την κρισιμότητά του στους παίκτες μου προκειμένου να μην τους φορτίσουμε με άγχος. 

Από 'κει και πέρα, γνώριζα ότι είναι ένα κομβικό ματς. Αντιμετωπίζαμε μία ομάδα που έχει όμορφη ανάπτυξη παιγνιδιού και μας αρέσει αυτός ο τρόπος καθώς κυκλοφορεί πολύ την μπάλα. Προσπαθήσαμε να δουλέψουμε πάνω σ’ αυτό. 

Η διαφορά ήταν ότι δεν επιδείξαμε το πάθος που έπρεπε κι ότι δεν γυάλιζε το μάτι το παιδιών όπως σ’ αυτό με την Παναχαϊκή. Δεν ήμασταν καλά συγκεντρωμένοι. Δεν είχαμε κακή απόδοση αλλά υποφερτή θα έλεγα. 

Έπρεπε να κάνουμε μια υπέρβαση και είπαμε στην πορεία του αγώνα να αλλάξουμε τον σχηματισμό. Κάποια πράγματα μας βγήκαν, κάποια όχι. Συγχαρητήρια στην Επισκοπή. Μου άρεσε πολύ σαν ομάδα και συγχαρητήρια στα δικά μας παιδιά έστω κι αν δεν πιάσαμε την απόδοση που θέλαμε.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου