Με πρωινή προπόνηση στο Κορωπί ξεκίνησαν σήμερα οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού την προετοιμασία τους για το ματς με τον Πλατανιά. Όσοι «πράσινοι» αγωνίστηκαν χθες κόντρα στην Ξάνθη έκαναν αποκατάσταση.
Το πρόγραμμα των υπόλοιπων ξεκίνησε με ζέσταμα, συνεχίστηκε με πάσες και ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας, ενώ στο τέλος έκαναν τελειώματα.
Ο Καρέλης -που έχει οσφυαλγία- έκανε θεραπεία και το απόγευμα θα υποβληθεί σε μαγνητική, ενώ ο Μπούρμπος είχε ενοχλήσεις στον δεξιό προσαγωγό κι έκανε επίσης θεραπεία και ο Μπούι προπονήθηκε ατομικά.
Απουσίασε, επίσης, ο Πράνιτς λόγω ίωσης. Οι παίκτες του Παναθηναϊκού θα προπονηθούν ξανά αύριο στις πέντε το απόγευμα (17:00).




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου