Επέστρεψαν από τις προπονήσεις που πραγματοποίησαν η Βεατρίκη Σαρρή (εθνική Νεανιδων) και η Μαρία Πισσαδάκη (εθνική Κορασίδων) και συμπεριλήφθηκαν στην αποστολή της γυναικείας ομάδας του ΑΟ Χανιά για τον αγώνα του Σαββάτου στις Μουρνιές (12:00) με τον Άρη.
Η αποστολή: Γιακουμάκη, Χαραλαμπάκη, Πιτσή, Πισσαδάκη, Γιαννούτσου, Μαυρομματίδη, Μασούρη, Ζντράβκοβιτς, Μαραγκουδάκη, Μανωλίτση, Σαρρή, Δημητριάδη, Αγγελάκη, Μοίρα, Θωμαδάκη, Ζερβού, Κερδέλα, Σαριδάκη, Καραντωνάκη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου