Τριπλή "μεταγραφική επίθεση" του Πανακρωτηριακού. Οι σχετικές ανακοινώσεις:
«Το Δ.Σ της ΜΟΒΙΑΚ-Πανακρωτηριακός ΑΟ με μεγάλη χαρά ανακοινώνει την επιστροφή των ποδοσφαιριστών Στέφανου Κελάκη και Ευάγγελου Μαριανάκη, οι οποίοι ξεκίνησαν από τα τμήματα υποδομών της ομάδας μας.
Η επιστροφή τους στην οικογένεια του Πανακρωτηριακού, για τον Κελάκη γίνεται μετά από απουσία τριών (3) χρόνων, όπου αγωνιζόταν στις ομάδες Κ17 και Κ20 του Πλατανιά, ενώ για τον Μαριανάκη μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του και τη συμμετοχή του σε ομάδες του Λασιθίου και μέχρι πρότινος στον Άρη Σούδας.
Τους ευχόμαστε να είναι υγιείς και μέσα από αυτή τη συνεργασία θα εκπληρωθούν και οι δικοί τους στόχοι. Στέφανε και Βαγγέλη, καλωσορίσατε στο Ακρωτήρι.»
«Το Δ.Σ της ΜΟΒΙΑΚ-Πανακρωτηριακός ΑΟ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Δημήτριο Καραγκούνη (σ.σ. φωτογραφία), ο οποίος στο παρελθόν έχει αγωνιστεί σε Ιωνία, ΑΟΔΑ, Κισσαμικό, Επισκοπή, ενώ τα τελευταία χρόνια αγωνιζόταν στον Άρη Σούδας.
Του ευχόμαστε να είναι υγιής και μέσα από αυτή τη συνεργασία θα εκπληρωθούν και οι δικοί του στόχοι. Δημήτρη, καλωσόρισες στο Ακρωτήρι.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου