Γιάσμινκο Βέλιτς: "Αισιοδοξία και πίστη"

Οι πρώτες του δηλώσεις του Γιάσμινκο Βέλιτς, αμέσως μετά τις υπογραφές με την Επισκοπή, ήταν οι εξής: 

«Ήρθαμε σε μια κατάσταση που είναι αρκετά δύσκολη για την ομάδα. Ήρθαμε όμως με αισιοδοξία και πίστη στις δυνάμεις της ομάδας για να βοηθήσουμε να ξεφύγει από αυτή τη δυσχερή θέση. Περισσότερο από τα λόγια μετράει η δουλειά. Θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να κάνουμε τους στόχους μας πράξη.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου