Σε δυο γκρουπ, υπό τις οδηγίες του Σούλη Παπαδόπουλου και των συνεργατών του, πραγματοποιήθηκε το σημερινό πρόγραμμα των ποδοσφαιριστών του ΑΟ Χανιά στα Ιωάννινα.
Πρόγραμμα αποκατάστασης ακολούθησαν όσοι αγωνίστηκαν, ενώ οι υπόλοιποι έκαναν πρόγραμμα με ασκήσεις ιδιοδεκτικότητας σε συνδυασμό με ταχυδύναμη.
Στην συνέχεια η Χανιώτικη ομάδα ταξίδεψε οδικώς μέχρι την Αθήνα όπου και θα παραμείνει μέχρι το ματς με τον Φωστήρα την Κυριακή.
Πρόγραμμα αποκατάστασης ακολούθησαν όσοι αγωνίστηκαν, ενώ οι υπόλοιποι έκαναν πρόγραμμα με ασκήσεις ιδιοδεκτικότητας σε συνδυασμό με ταχυδύναμη.
Στην συνέχεια η Χανιώτικη ομάδα ταξίδεψε οδικώς μέχρι την Αθήνα όπου και θα παραμείνει μέχρι το ματς με τον Φωστήρα την Κυριακή.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου