Βελλίδης: "Θέλαμε πάρα πολύ να περάσουμε"

Το βραβείο του MVP της 20ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της super league απονεμήθηκε σήμερα στον Μάρκο Βελλίδη.

Στις δηλώσεις του ο τερματοφύλακας του ΠΑΣ Γιάννινα δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στον χθεσινό αποκλεισμό της ομάδας του από τον ΑΟ Χανιά.

Τα σχετικά αποσπάσματα των δηλώσεών του...

«Ήταν κάτι δύσκολο για μας, θέλαμε πάρα πολύ να περάσουμε, δεν τα καταφέραμε. Είχαμε το πάνω χέρι και ειδικά στο πρώτο παιχνίδι με τα Χανιά είχαμε τις ευκαιρίες να σκοράρουμε πολύ περισσότερες φορές και να κάνουμε διαδικαστικό το δεύτερο ματς. 

Δεν συνέβη αυτό όμως. Είναι δύσκολο να το διαχειριστούμε, πρέπει να είμαστε δυνατοί και πρέπει να είμαστε πολύ πιο συντονισμένοι και σοβαροί από εδώ και πέρα στο πρωτάθλημα, ώστε να αποδεικνύουμε ότι και με μικρότερες ομάδες μπορούμε να τα καταφέρουμε περίφημα. 

Το μυαλό όλων στρέφεται στο πρωτάθλημα. Σίγουρα θέλαμε το κύπελλο, αλλά δεν καταφέραμε να πάμε στους "8".»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου