Ο νέος γυμναστής της Επισκοπής, Παναγιώτης Κονομάρας, έκανε τις πρώτες του δηλώσεις αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας με την Ρεθυμνιώτικη ομάδα:
«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι σ’ ένα υγιές σωματείο το οποίο έχει διακριτή φιλοσοφία και αγωνιστικό πλάνο. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο κ. Νικολιδάκη και τον προπονητή κ. Ανυφαντάκη που με επέλεξαν. Εύχομαι να φανώ αντάξιος των προσδοκιών τους και να πάμε όσο πιο ψηλά γίνεται».




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου