Μεγάλο όφελος αναμένεται να έχει για τον Ελληνικό στίβο η εισαγωγή του προγράμματος Kids athletics στα σχολεία, ύστερα απο κοινή απόφαση του Υπουργείου παιδείας, του ΣΕΓΑΣ και του Υφυπουργείου αθλητισμού.
Η εισαγωγή του προγράμματος στα σχολεία αναμένεται να δώσει ώθηση στον κλασικό αθλητισμό και να φέρει στα στάδια ακόμη περισσότερα παιδιά. Η εξέλιξη αυτή προέκυψε ύστερα από συνάντηση του προέδρου της ομοσπονδίας Κώστα Παναγόπουλου με τον Υπουργό παιδείας Ανδρέα Λοβέρδο.
Την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου εκπρόσωποι του Υπουργείου θα συναντηθούν με επιτελείο της ομοσπονδίας προκειμένου να διευθετήσουν διαδικαστικά ζητήματα και τον τρόπο με τον οποίο θα τρέξει το πρόγραμμα.
Το πρόγραμμα kids athletics το οποίο εκτελεί ο ΣΕΓΑΣ σε συνεργασία με την IAAF δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να γνωρίσουν το στίβο μέσα από το παιχνίδι και στους προπονητές την ευκαιρία να εντοπίζουν τα ταλέντα τους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου