Στον Ολυμπιακό ο Μανώλης Μυλωνάκης

Ο διεθνής Χανιώτης περιφερειακός επέστρεψε στον Ολυμπιακό και υπέγραψε συμβόλαιο δυο ετών. Η σχετική ανακοίνωση των ερυθρολεύκων": «Ο Ολυμπιακός ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον Μανώλη Μυλωνάκη. Ο 29χρονος περιφερειακός επιστρέφει μετά από τρία χρόνια στο σύλλογο μας και θα παραμείνει έως το 2016.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου