Επισκοπή: Η προετοιμασία για Πανηλειακό

Το μεσημέρι της Τετάρτης, στις τρεις (15:00), στο «Π.Ι. Βαρδινογιάννης» του ΔΑΚ Γάλλου θα ξεκινήσει η προετοιμασία της Επισκοπής ενόψει της αναμέτρησης του Σαββάτου με τον Πανηλειακό. Την Πέμπτη η προπόνηση θα πραγματοποιηθεί την ίδια ώρα και την Παρασκευή στις δώδεκα το μεσημέρι (12:00).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου