Εργασίες στο προπονητήριο του ΑΟΧ

Επιστροφή στις προπονήσεις για τους ποδοσφαιριστές του ΑΟ Χανιά, μετά το διήμερο ρεπό (Κυριακή - Δευτέρα), καθώς το μεσημέρι της Τρίτης, πραγματοποιήθηκε προπόνηση στο βοηθητικό γήπεδο της Μοναχής Ελιάς.

Στο περιθώριο της προπόνησης, τον χώρο επισκέφτηκε και ο αντι- δήμαρχος Χανίων, Μανούσος Λιονάκης, για να επιθεωρήσει τις εργα- σίες που κάνει ο δήμος Χανίων και δεσμεύτηκε να ξεκινήσει ορισμένες από τις εργασίες αναβάθμισης του γηπέδου (αποδυτήρια προπονητών - παικτών) καθώς -όπως διαπίστωσε και ο ίδιος- τα αποδυτήρια είναι σε κακή κατάσταση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου