Ο Ορειβατικός στην Αχλάδα

Ο Ορειβατικός Σύλλογος Χανίων διοργανώνει μονοήμερη ορειβατική εξόρμηση, για να πραγματοποιήσει ανάβαση στην κορυφή Στριφομάλης, υψ. 1.942 μέτρα και στην συνέχεια πεζοπορία προς την Αχλάδα και το Κουστογέρακο, στην επαρχία Σελίνου, την Κυριακή 23 Μαρτίου 2014.

Η ανάβαση θα ξεκινήσει από το Ξυλόσκαλο Ομαλού, σε ανηφορικό μονοπάτι και θα συνεχιστεί στην κορυφογραμμή πάνω από το οροπέδιο Ομαλού, στα δυτικά Λευκά Όρη.

Οι συμμετέχοντες θα απολαύσουν όμορφες ανοιξιάτικες εικόνες και ανεμπόδιστη θέα, προς το οροπέδιο Ομαλού, την χιονισμένη οροσειρά της Μαδάρας, τα νότια παράλια του νομού μας και το Λιβυκό πέλαγος και θα επιστρέψουν ακολουθώντας κατηφορική στράτα, θα περάσουν από την ιστορική Αχλάδα, για να καταλήξουν στο όμορφο μπαλκόνι, που βρίσκεται το Κουστογέρακο.

Η συμμετοχή στην εξόρμηση αυτή απαιτεί πολύ καλή φυσική κατάσταση και γνώσεις για την χρήση του ανάλογου χειμερινού ορειβατικού εξοπλισμού (πιολέ, κραμπόν). Αναχώρηση από τα γρα- φεία του Συλλόγου το πρωί της Κυριακής, ώρα 07:30 π.μ. κι επι- στροφή το απόγευμα της ίδιας μέρας.

Περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής, στα γραφεία του Συλλόγου, Τζανακάκη 90, κάθε βράδυ από τις 21:00 έως τις 23:00, τηλ. 28210 44647 και στην ιστοσελίδα eoshanion.gr, μέχρι και το βράδυ της Παρασκευής 21/03. Αρχηγός της εξόρμησης είναι η Ελευθερία Λουπασάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου