Τις προηγούμενες ημέρες το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου προπονητών Νομού Χανίων "Ο Παγκρήτιος" ολοκλήρωσε μια προσπάθεια για συναντήσεις γνωριμίας και συνεργασίας με όλους τους τοπικούς φορείς της περιοχής.
Πραγματοποιήθηκαν διαδοχικές συναντήσεις: με την Ε.Π.Σ. ΧΑΝΙΩΝ, την επιτροπή διαιτησίας της Ε.Π.Σ. Χανίων, την Ε.Π.Σ Ρεθύμνου, την επιτροπή διαιτησίας της Ε.Π.Σ Ρεθύμνου, την Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, τον Δήμο Χανίων, τον Δήμο Πλατανιά και τον Δήμο Ρεθύμνου.
Σε όλες τις συναντήσεις το Δ.Σ του Συνδέσμου έτυχε θερμής υποδοχής και αναπτύχθηκε γόνιμη συζήτηση για γενικότερα θέματα αθλητικού ενδιαφέροντος και ειδικότερα για το ρόλο και την υπόσταση του προπονητή και τα πλαίσια περαιτέρω συνεργασίας. Σε όλες τις συναντήσεις παραβρέθηκε και ο Γ.Γ. της Ο.Π.Π.Ε. Βαγγέλης Πρόκος.











Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου