Έναν ακόμη φιλικό αγώνα έδωσε η ανδρική ομάδα του Συνδέσμου Φίλων Πετοσφαίρισης Χανίων στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για το πρωτάθλημα.
Σε φιλικό που πραγματοποιήθηκε στο κλειστό γυμναστήριο "Μελίνα Μερκούρη" του Ρεθύμνου, η ανδρική ομάδα κέρδισε τον Ο.ΠΕ. Ρεθύμνου με 3-0 σετ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου