Ο ΑΟ Χανιά "έφαγε" τον Βαζάκα

Η ήττα από τον Α.Ο. Χανιά, χθες στο γήπεδο των Περιβολίων, αποτέλεσε το κύκνειο άσμα του Βαζάκα στην τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού Βόλου. Σήμερα η Βολιώτικη ΠΑΕ ανακοίνωσε την λύση της συνεργασίας της με τον έμπειρο τεχνικό:

«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας της με τον Γιώργο Βαζάκα τον οποίο ευχαριστεί για τις υπηρεσίες που πρόσφερε στην ομάδα και του εύχεται ότι καλύτερο στο μέλλον.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου