Ολοκληρώθηκε η σημερινή προπόνηση του Α.Ο. Χανιά στο βοηθητικό της Μοναχής Ελιάς. Ο Μουράτ Σεροπιάν και το τεχνικό επιτελείο του, χώρισαν σε δυο γκρουπ τους ποδοσφαιριστές.
Στο πρώτο προπονήθηκαν οι παίκτες που δεν αγωνίστηκαν χθες, ενώ στο δεύτερο οι παίκτες που πήραν μέρος στο ματς με τον Ολυμπιακό Βόλου ακολούθησαν πρόγραμμα αποφόρτισης. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Βασίλης Γωνιωτάκης και Γιώργος Πιθαρούλης.
Στο πρώτο προπονήθηκαν οι παίκτες που δεν αγωνίστηκαν χθες, ενώ στο δεύτερο οι παίκτες που πήραν μέρος στο ματς με τον Ολυμπιακό Βόλου ακολούθησαν πρόγραμμα αποφόρτισης. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Βασίλης Γωνιωτάκης και Γιώργος Πιθαρούλης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου