Essono: "Ήρθα να βοηθήσω τον Κισσαμικό"

Οι δηλώσεις του νέου ποδοσφαιριστή του Κισσαμικού Lionel Otto Essono: «Ήρθα να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει. Με κέρδισε ο τρόπος που με προσέγγισε η διοίκηση και το όραμα που μου παρουσίασαν για τον Κισσαμικό. Ακόμα, ο Αλμπέρτο Ν’ Γκουέμ, με τον οποίο ήμουν συμπαίκτης στην Ισπανία και στον Φωκικό, μου είπε τα καλύτερα λόγια για την οργάνωση της ομάδας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου