Ο πρωταθλητής Ελλάδος στο DH για το 2012 Μπάμπης Χαϊδεμενάκης απο τον Τάλω ANEK LINES!!! Μια φωτογραφία χωρίς βάθρο που δε θα βρείτε σε καμία από τις απονομές της διοργάνωσης!!!
Διότι η ΕΟΠ και το σωματείο Φοίνικας που τον πραγματοποίησαν και ήταν υπεύθυνοι για τη μετακίνηση όλων των αθλητών από το τερματισμό προς την εκκίνηση, παράτησαν τους τελευταίους 15 αθλητές στο τερματισμό!!!
Μεταξύ αυτόν, έναν τραυματία και τον πιο πάνω φετινό πρωταθλητή Ελλάδος και προχώρησαν σε απονομές χωρίς αυτόν!!! Να σημειωθεί ότι ο τερματισμός ειδοποίησε τηλεφωνικά την εκκίνηση πάνω από 10 φορές για τη παραλαβή τους που όμως έγινε 1 ώρα μετά το τέλος όλων των αγώνων!!!
Συγχαρητήρια λοιπόν στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Downhill που ανέδειξε το νέο πρωταθλητή Ελλάδος χωρίς να φροντίσει να τον... βραβεύσει!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου