ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΤΑΛΩ

Με αφορμή τον αγώνα του πανελληνίου πρωταθλήματος κατάβασης που έγινε το Σάββατο 30 Ιουνίου θα θέλαμε εκ μέρους του συλλόγου μας να εκφράσουμε τα παρακάτω παράπονα:

Μετά το πέρας του αγώνα και ενώ οι διοργανωτές (EOΠ & Φοίνικας) είχαν υποχρέωση να μεταφέρουν όλους τους αθλητές από τον τερματισμό στην αφετηρία, περίπου 15 ποδηλάτες, μεταξύ αυτών και 6 δικοί μας, ξέμειναν στον τερματισμό για πάνω από μια ώρα, καθώς κανείς δεν μερίμνησε για την μεταφορά τους.

Ανάμεσα τους, ο αθλητής του Τάλω Anek Lines Χαϊδεμενάκης Χαράλαμπος, ο οποίος ήταν και ο νικητής του αγώνα (της κατηγορίας του αλλά και της γενικής!) και έπρεπε να παραβρίσκεται στην απονομή για να του απονεμηθεί ο τίτλος του Πανελλήνιου Πρωταθλητή.

Επίσης, υπήρχε και ένας τραυματισμένος αθλητής, ο οποίος έμεινε αβοήθητος από τους διοργανωτές όλη αυτή την ώρα, ώσπου βρέθηκε κάποιος περαστικός και τον μετέφερε στο πλησιέστερο νοσοκομείο για να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.

Θα θέλαμε εδώ να τονίσουμε ότι επικοινωνήσαμε παραπάνω από δέκα φορές με την εκκίνηση, έτσι ώστε να έρθει κάποιος υπεύθυνος για να παραλάβει τους αθλητές και τον τραυματία από τον τερματισμό, αλλά με λύπη αναφέρουμε ότι αυτό δεν έγινε ποτέ!

Με την εκκίνηση επικοινώνησε και ο ίδιος ο αλυτάρχης του αγώνα κ. Βλαδίμηρος Πέτσας, ο οποίος φεύγοντας, διαπίστωσε και απόρησε που οι αθλητές ήταν ξεχασμένοι ακόμα εκεί κάτω στον τερματισμό!

Αφού πέρασε αρκετή ώρα ακόμα, χωρίς κανείς να τους παραλαμβάνει, ο συνοδός και αθλητής του συλλόγου μας Ορφανουδάκης Κωνσταντίνος (εγκλωβισμένος και αυτός στο ίδιο σημείο) παρακάλεσε διερχόμενη μοτοσικλέτα να τον μεταφέρει ως την εκκίνηση!

Εκεί διαπίστωσε ότι οι απονομές είχαν ολοκληρωθεί πολλή ώρα νωρίτερα, (είχαν φορτωθεί ήδη στο βαν της ομοσπονδίας πανό, βάθρα κτλ.) χωρίς να περιμένουν, ούτε να προσπαθήσουν να βρουν που είναι ο νέος πανελληνιονίκης!!!

...μα για να αναδειχθεί αυτός, δεν έγιναν όλα αυτά εκείνη την ημέρα και μαζεύτηκαν οι καλύτεροι αθλητές όλης της χώρας, προπονητές, συνοδοί, τόσοι θεατές, κριτές, παράγοντες, Σαμαρείτες, ερυθρός σταυρός, φωτογράφοι, δημοσιογράφοι κλπ?

Τότε και μόνο τότε, αφού πρώτα ανέβηκαν οι τόνοι, κατέβηκαν και τα τρία αυτοκίνητα της διοργάνωσης , για να ανεβάσουν όλους τους ξεχασμένους επί ώρα αθλητές!!!

Να σημειωθεί ότι ο νέος πρωταθλητής Ελλάδος κατάβασης για το 2012, αθλητής του σωματείου μας, Χαράλαμπος Χαϊδεμενάκης, δε βραβεύτηκε ποτέ! Η φανέλα του πανελληνιονίκη, το μετάλλιο και το δίπλωμα δεν ήταν πια εκεί!

Μετά από αρκετή ώρα αναζήτησης, μας ενημέρωσαν πως τα είχε ο κ. Λιατσής, όπου περίμενε κάτω από τη γέφυρα της Κατεχάκη, στον κόμβο Καισαριανής, δίπλα στην πυροσβεστική φωλιά!

Πράγματι, κατά την αποχώρηση των αθλητών μας από το βουνό, συναντήθηκαν με το αυτοκίνητο του παραπάνω κυρίου, στο προκαθορισμένο σημείο, όπου παρέδωσε στον πρωταθλητή, από το παράθυρό του, βιαστικά και μέσα σε μία χάρτινη τσάντα, όλα όσα έπρεπε να παραλάβει, αν βραβευόταν κανονικά.

Είναι αναμφισβήτητο ότι ένα πανελλήνιο πρωτάθλημα είναι ο σημαντικότερος αγώνας της χρονιάς και η διοργάνωσή του πρέπει να γίνεται με μεγαλύτερη υπευθυνότητα.

Είναι ανεπίτρεπτο ένας αθλητής να "ανταμείβεται" για τους κόπους, τις προσπάθειες και τη σκληρή προετοιμασία μιας ολόκληρης χρονιάς, κάτω από τέτοιες απαράδεκτες συνθήκες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου