ΠΟΛΟ-ΝΟΧ: Έχασαν στον τελικό οι Παίδες

Την 2η θέση στο διεθνές τουρνουά που πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο κατέκτησε η ομάδα πόλο Παίδων του Ναυτικού Ομίλου Χανίων.

Η ομάδα του Γιάννη Ζαγουράκη ηττήθηκε στον τελικό από τους οικοδεσπότες παίκτες του Ν.Ο. Ρεθύμνου 1, με σκορ 4-3, αφήνοντας όμως πολύ καλές εντυπώσεις όσον αφορά την αγωνιστικότητά τους.

Ο Ν.Ο.Χ. είχε πάρει την πρόκριση για τον τελικό κερδίζοντας άνετα με σκορ 8-1 τον Ν.Ο. Πατρών, τον οποίο αντιμετώπισε στα ημιτελικά ενώ κατά την εξέλιξη των αγώνων για τον 2ο Όμιλο, είχε επικρατήσει κατά σειρά της Ιταλικής Ασίλια με 4-3, του Παναθηναϊκού με 5-2 και επίσης της Ιταλικής Πεσκάρα με 4-3.

Οι πολίστες που αγωνίστηκαν στο τελικό του τουρνουά ήταν οι εξής: Μαστορακάκης, Πετράκης, Πισσαδάκης, Μαρκουλάκης, Κουνάκης, Γιαννουδάκης, Κουμπατίδης, Πελέσης, Σταματάκης, Γκάσεφ, Μπιτσάκης, Κάππος, Κληματσάκης και Γαυγιωτάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου