Τρεις πολίστες του Ναυτικού Ομίλου Χανίων κλήθηκαν από τον κ. Αθανάσιο Κεχαγιά στην Εθνική ομάδα Εφήβων. Πρόκειται για τους Αλέξανδρο Κουμή, Μιχάλη Σαρτζετάκη και Γιάννη Μαζοκοπάκη, οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται την Παρασκευή 13 Ιουλίου (και ώρα 10 το πρωί) στο κολυμβητήριο του Αγίου Κοσμά προκειμένου να συμμετάσχουν σε προπονήσεις με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας. Η διάρκεια προετοιμασίας θα είναι έως την Τρίτη 14 Αυγούστου.
Αναλυτικά οι αθλητές που θα πάρουν μέρος είναι οι εξής: Πρέκας, Καλογεράκος (Ολυμπιακός), Κοντογιώργος, Μαυρωτάς (Βουλιαγμένη), Καρακάσης, Γαβαλάς (Πανιώνιος), Κουμής, Σαρτζετάκης, Μαζοκοπάκης (Ν.Ο. Χανίων), Προσινικλής, Δημητριάδης (ΠΑΟΚ), Τζελάτης (Ηρακλής), Χάλαρης, Γρηγοριάδης, Σίμος (Π. Φάληρο).




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου