Με προπόνηση στο Μάλεμε ξεκίνησε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Πλατανιά, τόσο για τον αγώνα του Κυπέλλου με τον Παναιγιάλειο στο Αίγιο, όσο και για αυτόν με τον ΠΑΟΚ, την ερχόμενη Κυριακή στην Τούμπα, για την τελευταία στροφή του πρώτου γύρου.
Ο Γιώργος Παράσχος από το βράδυ του Σαββάτου, έδωσε το σύνθημα για ανασύνταξη με σκοπό να ξεχαστεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα η ήττα από τον ΠΑΣ Γιάννινα.
Στην σημερινή προπόνηση όσοι αγωνίστηκαν χθες ακολούθησαν πρόγραμμα αποκατάστασης, ενώ οι υπόλοιποι έπαιξαν παιχνίδια κατοχής 5Χ5 και 3Χ3, ενώ το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με διπλό.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου