ΑΟ Κεραμειά - Κορωνίδα 6-0

Άνετη επικράτηση των Κεραμειών, με το ευρύ 6-0, επί της Κορωνίδας, στο γήπεδο των Νεροκούρου, για την 14η αγωνιστική της τελικής φάσης της 1ης κατηγορίας Χανίων (όμιλος τίτλου). Η ενημέρωση για το ματς μέσω της επίσημης ιστοσελίδας των γηπεδούχων: 

«Μέσα σε μόλις 15 λεπτά, η ομάδα μας κατάφερε να "καθαρίσει" το ματς με την Κορωνίδα στο γήπεδο των Νεροκούρου. Το σκορ άνοιξε μόλις στο 1' ο Μανωλεδάκης με εκπληκτικό σουτ έξω από την περιοχή. 

Τρία λεπτά αργότερα, η Κορωνίδα έμεινε με 10 παίκτες και από εκεί και μετά το έργο των παικτών του Γιώργου Σπαράκη έγινε ακόμη πιο εύκολο. Στο 10' ο Γκιούλας έκανε το 2-0 για να ακολουθήσει τέσσερα λεπτά αργότερα άλλο ένα γκολ από το Μανωλεδάκη. 

Στο τελευταίο 5λεπτο του α' ημιχρόνου το σκορ πήρε επιπλέον διαστάσεις για την ομάδα μας, καθώς στο 40' ο Μανωλεδάκης έκανε το 4-0 και στο 42' ο Μποντουρί το 5-0. Στην ανάπαυλα αποχώρησε ο Μανωλεδάκης, λόγω τραυματισμού. 

Στο 59' αντίκρισε την κόκκινη κάρτα ο Στεφανίδης για αντικανονικό μαρκάρισμα πάνω σε παίκτη της Κορωνίδας. Το σκορ έκλεισε στο 61' ο Μποντουρί, ενώ η ομάδα μας έχασε και άλλες ευκαιρίες να διευρύνει το σκορ. 

Στο 76' αναγκάστηκε να αποχωρήσει τραυματίας ο Λεβάκης, ο οποίος είχε μπει λίγο νωρίτερα στο ματς, με συνέπεια ο Α.Ο. Κεραμειά να ολοκληρώσει το παιχνίδι με 9 ποδοσφαιριστές.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου